Reclamacións 2º de bacharelato 2020-2021

Procedimiento a seguir para reclamar as calificacións de 2º de bacharelato no curso 2020-2021.

Procedimiento. Consta de 3 fases:

  • 1ª Fase: Reclamación por escrito no centro educativo dirixida ao director, quen dará traslado da mesma ao departamento didáctico correspondente, que debe emitir unha resolución motivada.
  • 2ª Fase. Reclamación ante a comisión de supervisión. Contra a resolución do departamento didáctico, o alumnado pode solicitar que a dirección do centro remita o expediente de reclamación á comisión de supervisión (que resolverá á maior brevidade posible) antes do final de matrícula na ABAU (convocatoria ordinaria/convocatoria extraordinaria).
  • 3ª Fase: Recurso contencioso administrativo. Contra a resolución da comisión de supervisión , que esgota a vía administrativa, o alumnado (ou os seus representantes legais no caso de ser menor de idade) pode interpñer un recurso contencioso administrativo no plazo de 2 meses.

Plazos de reclamación:




Máis información:

  • Circular 2/2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010, pola que se establece o procedemento que compre seguir nas reclamacións das cualificacións ootorgadas no segundo curso do bacharelato establecido na LOE.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Exención Lengua Gallega

Protocolos da Xunta de Galicia

Nueva Ley de Educación: LOMLOE