Reclamacións 2º de bacharelato 2020-2021
Procedimiento a seguir para reclamar as calificacións de 2º de bacharelato no curso 2020-2021.
Procedimiento. Consta de 3 fases:
- 1ª Fase: Reclamación por escrito no centro educativo dirixida ao director, quen dará traslado da mesma ao departamento didáctico correspondente, que debe emitir unha resolución motivada.
- 2ª Fase. Reclamación ante a comisión de supervisión. Contra a resolución do departamento didáctico, o alumnado pode solicitar que a dirección do centro remita o expediente de reclamación á comisión de supervisión (que resolverá á maior brevidade posible) antes do final de matrícula na ABAU (convocatoria ordinaria/convocatoria extraordinaria).
- 3ª Fase: Recurso contencioso administrativo. Contra a resolución da comisión de supervisión , que esgota a vía administrativa, o alumnado (ou os seus representantes legais no caso de ser menor de idade) pode interpñer un recurso contencioso administrativo no plazo de 2 meses.
Plazos de reclamación:
Máis información:
- Circular 2/2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010, pola que se establece o procedemento que compre seguir nas reclamacións das cualificacións ootorgadas no segundo curso do bacharelato establecido na LOE.
Comentarios
Publicar un comentario